dinsdag 18 augustus 2009

Caroline Tensen



In de jaren 90 bleef heel Nederland thuis om te kijken naar het televisieprogramma "Het spijt me" van Caroline Tensen. Als ik aan Caroline Tensen denk hoor ik meteen de klanken van het aanstekelijke deuntje van Anita Meyer.

Voor iedereen die onder een steen heeft geleefd en niet weet wat "Het spijt me is" even een korte uitleg. Wanneer je ruzie had met iemand die je heel erg dierbaar was, ging Caroline met een bos bloemen vragen om vergiffenis in de hoop dat de langslepende ruzie kon worden opgelost en alles kon worden vergeten en vergeven.

Soms zorgde de komst van de cameraploeg met een bos bloemen voor hectische taferelen, maar meestal werkte de inzet van Caroline prima en "kwam alles weer goed".

Iedereen heeft wel eens ruzie of doet iets onaardigs in het leven en soms kan het dan inderdaad heel erg moeilijk zijn om sorry te zeggen. Erg jammer dat Caroline haar bloemenmeisjes-baan heeft opgegeven, want volgens mij is in deze branche altijd wel geld te verdienen.

Voor iedere persoon waar ik Caroline eventueel langs zou willen sturen, sorry, het spijt me maar Caroline's programma is verleden tijd. Om het toch proberen goed te maken met iedereen die een Caroline aan de deur verwacht hierbij dit welgemeende virtuele boeket. Just in case :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten