donderdag 23 juli 2009

Jij


Wanneer je vakantie hebt, tijd over hebt, bijzonder melig bent en luistert naar 100%NL doe je wel eens rare dingen. Zo stond ik vanavond met een microfoon in een klerenkast Jan van Veen te imiteren.

Zie hier het resultaat: klik en luister

Ja vakantie hebben is best hip :-)

Voor de fans hierbij nog de tekst. Deze tekst is rechtenvrij toe te passen op eenieders vriendje of vriendinnetje... Wel op eigen risico uiteraard.

Jij, bent voor mij wat ik ben voor jij.
Jij, verlost me altijd van de kou.
Jij, van jou krijg ik het warm.
Jij, pakt me vast bij mijn arm.

Jij, met je twinkelende ogen.
Jij, hebt me nog nooit bedrogen.
Jij, komt speciaal van verre.
Jij, bent wat ik zie in de sterren.

Jij, met jou lig ik in het gras.
Jij, loopt altijd met mij in de pas.
Jij, eet samen met mij een ijs.
Jij, en ik wij worden samen oud en grijs.

Jij, klinkt me in de oren als muziek.
Jij, bent voor mij een ware liefdesfabriek.
Jij, bent alles voor mij.
Want jij, maakt me dag en nacht weer blij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten