zaterdag 11 juli 2009

Guus Meeuwis





De hele week had ik een rothumeur. Mensen om me heen zullen er vast wel iets van gemerkt hebben. Geen idee waar dit humeur precies vandaan kwam, dus nee lieve lezer je hoeft je niet schuldig te voelen.

Toen mijn tante me deze week vroeg of ik met haar mee wilde gaan naar Guus Meeuwis zei ik uiteraard meteen ja.

En daar heb ik absoluut geen spijt van gehad! Het optreden van Guus en zijn band was precies wat ik nodig had. Twee uurtjes Guus maakten mijn hele week weer goed.

Best gek eigenlijk, wat voor invloed muziek op me heeft. Maar toch was ik blij dat ik vooraan stond toen onze Brabantse vriend zijn prachtige liederen liet klinken.

Ondertussen ben ik weer thuis en te moe om een redelijk blog te schrijven, dus ik geef het op en ga nagenieten. Want genieten van mooie momenten is het belangrijkste dat telt in het leven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten