maandag 2 januari 2012

2012 - Goede voornemens?


Het is alweer 2012. De tijd vliegt, zeker wanneer je plezier hebt. 2011 was voor mij persoonlijk een exponentieel jaar. Wanneer we de maanden uitzetten op de x-as en mijn geluksgevoel op de y-as, zal er echt wel een exponentiële functie ontstaan. Ik herinner me nog goed hoe ik op 5 HAVO examen deed en wiskunde met heel veel pijn en moeite afsloot met een 5. Exponentiële functies? Ik had geen idee. Nu, 6 jaar later, heb ik het nut van deze functies wel ontdekt. Een jaar vol exponentieel geluk doet een mens namelijk goed.

Aan het einde van zo'n jaar gaat iedereen je vragen naar je goede voornemens voor het volgende jaar. Lang heb ik gedacht niet aan goede voornemens te doen, totdat ik in de nacht van 31 december op 1 januari werd aangesproken door een voor mij onbekende oud-volger van mijn blog met de woorden "Heej Raoul, ik volgde jouw blog altijd". Dat is waar ook, mijn blog. Het bestaat nog altijd, maar na mijn duoblog met Sharon twee jaar geleden is het hier tamelijk dood.

Een van mijn voornemens voor 2012 is dan ook om regelmatig weer wat interessante momenten uit het leven van een Raoul te bloggen. Speciaal voor die ene trouwe volger uit 2009 en ieder ander die mijn verhalen graag wil lezen. Ik verwacht in 2012 in ieder geval weer een hoop mee te mogen maken, waardoor er weer genoeg momenten ontstaan om mezelf voor lul te zetten op internet, mijn levenswijsheden te delen of wat dan ook.

Lezen jullie weer mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten