zondag 8 januari 2012

De ultieme verliezer


Mijn leven draait voor een groot gedeelte om techniek. Mijn baas betaalt me om technisch werk te doen, ik kan niet zonder mijn smartphones en ben dagelijks meer uur online dan dat ik slaap.

Maar toch kan ik heel erg genieten van de momenten waarop ik alle techniek naast me neer leg. Wat is er leuker dan op een druilerige middag met een paar vrienden onder het genot van een lekker kopje thee gezelschapsspellen te spelen? Niets, maar dan ook helemaal niets. Het maakt niet uit welk spel er gespeeld wordt, met de juiste mensen om je heen is ieder spel de moeite waard.

Niet dat ik tijdens een spellenmiddag ook maar één potje zal winnen. Het is de zelfspot en het plezier met de vrienden waar ik om geef die een ouderwetse spellenmiddag leuk maken.

Helaas komen dit soort middagen veel te weinig voor. Dus loop je binnenkort een keer op zolder en kom je onder een dikke laag stof Monopoly, Scrabble of Mens-erger-je-niet tegen bel me gerust. Ondanks dat ik de ultieme verliezer ben geef ik niet op, want wie nooit een gokje waagt zal altijd de ultieme verliezer blijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten