vrijdag 13 januari 2012

Als je echt van iemand houdt...


Ik weet niet wie de schrijver is van onderstaand gedicht, maar ik weet wel dat ik het met jullie delen wil.

Met dank aan Bjorn en Patty, die dit gedicht vandaag tijdens hun kerkelijke huwelijksviering ook met mij deelden.

Als je echt van iemand houdt
Iemand alles toevertrouwt
Een die echt weet wie je bent
Ook je zwakke plekken kent
Die je bijstaat en vergeeft
Een die 'naast' en 'in' je leeft
Dan voel je pas wat leven is
En dat liefde geven is.

(c) een voor mij onbekende dichter

1 opmerking:

  1. Met dank aan Irma en Steven hierbij een rectificatie.

    Bovenstaand gedicht is geschreven door Toon Hermans. Had ik moeten weten, na 20 jaar in de geboortegemeente van Toon te hebben gewoond natuurlijk...

    BeantwoordenVerwijderen