zondag 1 maart 2009

De ezel en de steen

Na een drukke, maar bovenal gezellige, week had ik vandaag een beetje last van naweeën.

Het wil me nog wel eens gebeuren dat ik, zo chaotisch als ik kan zijn, even niet meer weet waar ik mijn sleutels heb neergelegd. Meestal lost zich dat vanzelf op, vind ik mijn sleutels weer en kan ik weer een week vooruit.

Vandaag kreeg ik het echter letterlijk voor elkaar om 20 keer mijn sleutels op een plek neer te leggen, waar ik ze 5 minuten later al niet meer kon vinden. Waarom ik ze niet gewoon in mijn broekzak stopte? Geen idee. Op een of andere manier was ik er vandaag gewoon niet helemaal bij.

Ze zeggen wel eens dat een ezel zich geen twee keer aan dezelfde steen stoot en daar ben ik het wel mee eens. Ik ben dan ook geen ezel, maar iemand die nodig aan vakantie toe is ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten