vrijdag 27 maart 2009

Klussen met kijkers

Donderdagavond -> studentenavond. Deze ongeschreven regel is goud waard in alle studentensteden. Samen met een paar vrienden heb je niets te doen en besluit je gezamenlijk de avond/nacht door te brengen om vervolgens vrijdagochtend met een half dronken kop gordijnen in een studentenkamer op te gaan hangen.

Ieder normaal denkend mens zou nooit van zijn leven deze combinatie bedacht hebben, maar gelukkig bevestigen uitzonderingen altijd de regel.

Zelf heb ik niet de luxe dat ik handig ben, met mijn 2 linker handen krijg ik nog geen spijker in de muur geslagen om een schilderij op te hangen. Gelukkig ben ik wel handig genoeg om naar de Gamma te rijden en er voor te zorgen dat een gordijnrail in de auto wordt ingeladen. Terugkomend met deze gordijnrail heb ik mijn rechterhand toch nog nuttig kunnen maken, door de stofzuiger naast de boormachine te houden. Ik ben trots op mezelf :-)

(Zie hier het resultaat)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten