dinsdag 17 maart 2009

Sorry

Afgelopen zondag ben ik op de langverwachte cd/dvd presentatie van de coverband "Sorry voor de Krekels" geweest.

Afgelopen jaar heb ik namelijk met een paar vrienden voor de flauwekul wat opnames gemaakt tijdens een optreden van deze band in een feesttent in Munstergeleen. Een busje werd ingericht als regiewagen, 3 camera's in de tent, een multitrackrecorder voor de audio, een portie meligheid en het feest kon beginnen.

Nu zit ik hier, met een foute hoes in mijn hand en de dvd in mijn laptop en denk ik terug aan alle meligheid van die avond. Wat hebben we toch gelachen. Zoals burgemeester Cox van Sittard-Geleen tijdens de presentatie zondag ook al zei hoop ik dat mijn dvd-speler het overleeft, tot die tijd kijk en luister ik graag naar deze "bagger".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten