zondag 22 maart 2009

Mestreech

Zaterdag was ik aan het werk op een instelling voor verstandelijk gehandicapten in Maastricht. Op de Maastrichter Middag kwamen enkele Maastrichtse artiesten, waaronder de godin van de Limburgse muziek Beppie Kraft, optreden.

Zelden heb ik me zo goed gevoeld tijdens mijn werk. Wat is het toch schitterend om te zien hoe de bewoners van deze instelling helemaal uit hun dak gingen.

Na de klanken van het eerste nummer van "De zingende potsvrouwe" stond de hele zaal dan ook op zijn kop en kon ik het niet laten om zelf ook helemaal los te gaan en met de portable camera gezellig mee te lopen in de polonaise en lekker enthousiast te doen tegen iedereen op en om het podium.

Ik hoop dat ik bij het volgende feest van deze instelling weer vrijwillig mijn diensten mag bewijzen, want door terug te denken aan de voldoening van deze middag heb ik nog weken goede zin.

P.s. Mijn excuses aan de meneer in het zwart die ik per ongeluk tegen mijn JIB liet oplopen, het zal nooit meer gebeuren.

1 opmerking:

  1. Leuk je reactie te lezen over de Zingende Pótsvrouwe.
    We staan nu ook op youtube. De filmpjes zijn ook via potsvrouwe hyves te vinden.
    Wellicht leuk om nog even van te genieten.
    Van optredens zullen binnenkort filmopnames worden gemaakt, zodat iedereen nog kan nagenieten daarvan.

    Groet.

    Trudy Wijnants-Mennen
    secretaris de Zingende Pótsvrouwe

    BeantwoordenVerwijderen