donderdag 23 april 2009

Hondje

Wanneer ik normaal gesproken naar school ga, neem ik me om kwart over 7 de bus naar Sittard en stap daar over op de trein naar Heerlen. Ondanks dat dit eigenlijk een omweg is, vind ik het wel lekker om in die bus weer in slaap te vallen en in Sittard weer wakker te schrikken.

Soms zijn er van die dagen dat mijn bus, de wekker of mijn humeur niet meewerken en besluit ik naar Geleen te wandelen en hier de trein te nemen. Iedere keer vraag ik me af waarom ik dit niet vaker doe, want stiekem is wandelen best wel lekker.

Muziekje in de oren en lekker door het veld, waar niemand je lastig valt, wandelen richting het station. Zeker in deze tijd van het jaar best een aanrader.

Ik vind het jammer dat ik een hekel aan honden heb, als ik een hondje zou hebben zou ik iedere dag een aantal keer een reden hebben om te mogen wandelen. Mijn hondje kon lekker plassen in het veld en ik kon lekker met hem mee. Op die manier konden we de beste vriendjes worden.

Maar misschien is het maar goed ook dat ik geen hondje heb, nu pak ik met hondeweer gewoon de bus en heb ik ook dan een goed humeur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten