dinsdag 28 april 2009

Verleg je grenzen

Afgelopen week schreef ik nog dat hondjes niets voor mij zijn. Ik was al bang voor de kleinste puppie. Maar maandag heb ik mijn grenzen verlegd.

Onder het motto, doe eens net alsof je niet bang bent voor honden kwam ik er achter dat kleine puppies veel minder eng zijn dan ik eigenlijk dacht. Stiekem kunnen puppies best aardig zijn. Het is erg leuk om te zien hoe anderen met een puppie en een bal spelen, maar nog leuker is als je zelf ook actief gaat meedoen. 

Na een aantal minuten speelplezier kwam ik er achter dat de kleine pup zelfs banger voor mij was, dan ik voor hem. Ik ging het zelfs zielig vinden hoe zij iedere keer opnieuw achter de bal aanrende en daarbij telkens weer dezelfde verwarming over het hoofd zag.

Misschien dat ik als ik later groot en sterk ben toch een lief klein hondje wil. En ook al wordt mijn lief klein hondje vanzelf groter en minder lief, ik zal toch van hem/haar blijven houden. Want hondjes zijn hip.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten