vrijdag 1 mei 2009

Adres van de smaak

Wanneer je vaak onregelmatig werkt, mis je wel eens de tijd om fatsoenlijk te koken en te eten. Zo komt het bij mij vaak voor dat ik in plaats van een vijf-gangendiner toch voor een ranzige McDonald's maaltijd of een broodje Doner Kebab ga.

De eerste keer dat je je laat verleiden om een broodje Doner Kebab te eten is het even wennen. Voor mij was dat in ieder geval wel zo. Misschien dat het ook kwam door de zaak waar ik mijn eerst broodje at. Ik weet het niet.

Ondertussen heb ik zoveel broodjes Doner Kebab gegeten dat ik precies weet op welke adressen ik wel en niet moet zijn als ik weer eens een keer honger heb. En omdat ik niet de beroerdste ben laat ik jullie graag deelgenoot worden van mijn persoonlijke top-3 Doner Kebab zaken in een straal van 30 kilometer rondom Sittard.

Op nummer 3: Alanya, aan de Willemstraat in Heerlen. Niet te duur, genoeg groente en gewoon goed vlees. Zaak zelf is weinig bijzonders.

Op nummer 2: Senol op het Dorpsplein in Kinrooi (B). Mooie moderne en bovenal ruime zaak, met rijkelijk gevulde broodjes. Iets te veel groente bij de kebab.

En met stipt op nummer 1: Lalezar, aan de Rijksweg in Maasmechelen (B). Een moderne grote zaak, met grote open keuken. Merk van de kebab, adres van de smaak. Bestel je een groot broodje, dan krijg je ook echt een groot broodje. De kebab zelf smaakt verrukkelijk en de mix tussen sla en vlees is super. Pluspunt is ook dat er geen pepers in het brood zitten, maar deze los erbij worden geserveerd. En de actie waarbij je 11e broodje gratis is, is voor ons Hollanders ook helemaal super.

Smakelijk eten :-)

4 opmerkingen:

  1. Lalezar s de lekkerste en beste doner die k ooit gegeten heb k eet er elke week , de werkers zijn heel vriendelijk ,
    en nooit heb ik nog klagen gehoord ,
    k raad het iedereen aan om daar te gaan eten en jullie gaan het zien je wilt er meer en meer gaan eten
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verukkelijk het is zo lekker ,
    die andere restaurants zijn niet zo goed ofwel hebben ze veel vet ofel hebben ze teveel uien maar lalezar kent de echte lekkere goede smaak dus k raad jullie het aan ga eten en je gaat geen spijt hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste kebab die ik ken. En lekker lang geopend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik eet heel vaak een broodje kebab maar het is ofwel te vettig ofwel te weinig maar in de lalezar is het perfect geen fout te vinde . Eet je daar dan heb je wel een volle buik en je hebt een klantenkaart waarmee je je 11e broodje gewoon weg gratis kan krijgen .De baas en het personeel zijn ook heel vriendelijk ik word altijd eens goed begroet . Mense die zin hebben in een broodje kebab ga dan maar naar de lalezar.

    BeantwoordenVerwijderen